20070411

情緒低落的中女

持續2年既情緒低落, 慢慢開始走返出來, 或者某事明朗化, 心情都轉好, 但心情轉好就產生唔好既結果.................. 心廣體胖................... 都已經唔敢上磅啦!!!!!

電影節差已經開始左, 但今年我無參與, 我失去左個份"感覺".............

時下流行講"熟女", "中女"~~~~~ 有次一個比我細幾年既男仔話我已經係"中女".......OH........GOD............ 不是吧(囧)~~~~~~ 勁唔開心!!!!!!

不過"美麗"並不在於年紀 ^^ (<- 自我安慰既講法)


呀.......忘記左.............原來我有152cm咁高, 唔係150cm呀.............哈哈

1 則留言:

匿名 說...

你都好耐無寫blog bor, hahaha
152cm嗎?難怪連blog名都改了, hahaha