20060501

失敗之作

今日第一次做豆腐花, 結果失敗左.........., 做完之後都係豆漿, 一D都唔凝固, 究竟出左咩問題呢!? 不過我會再嘗試直至成功為止.

做蛋糕, 做甜品, 一直都係失敗居多, 只係有幾次成功, 呢方面無論失敗幾多次, 都從來無放棄過, 因為我相信人地做到既事, 我都必定做到, 所以失敗既作品真係數之不盡...........; 有時都覺得幾浪費食物.........唉..............

猶如昨晚, 媽咪因事煮唔到飯, 呢個重任就交由我去處理, 可惜...........到最後都係失誤, 結果同媽咪煮既差得好遠, 之後仲要比細佬話: 呢D咩來架, 下次都係我煮啦............

睇來真係要好好訓練一下先得...................; 係邊度搵隻"白老鼠"呢!?

2 則留言:

lchik 說...

我會努力嘗試, 希望可以盡快成功啦....

dReams 說...

加油!