20060517

傳聲筒

公司近來同一家供應商發生拉鋸戰, 而我就成為呢件事既"傳聲筒", 整天把他們的訊息傳來傳去, 感到很煩, 我不懂處理什麼"生意"上的問題, 就係咁樣上星期出左問題, 最後比老闆話左幾句, 唉........

供應商就話, 我地訂晒貨就要即時比錢, 我老闆又話邊有人一訂貨就full payment, 一半訂金就差唔多, 就係因為呢件事, 令到我成為"傳聲筒".

站於公司立場, 我覺得老闆講既係無錯, 邊有人一訂貨就即時full payment, 問題係個D貨要2-3個月後先收到, 係商業角度上, 鬼信你咩, 點知3個月後你間公司會唔會執架. 但在於供應商立場, 訂單我都同工廠確定好, 假如到你唔要貨咁咪死.

今次真係公說公有理, 婆說婆有理.......

唉.............e-mail...........又來啦..............

沒有留言: