20060511

"騎尼"人

同事快要離職, 同時公司開始做interview..........; 原來而家好多"騎尼"人........


第三位:

公司要求應徵者帶來證書正本及照片一張, 同事要求對方交出照片, 誰知對方比以下既答覆:
"唔好意思呀, 匆忙得滯, 唔記得帶, 不過唔緊要啦, 你係張cert.上面撕落來啦.........."


第二位:

有人打電話到公司, 內容如下:
"我係來見工, 我已經係門口企左好耐都無人............"

但係.........我公司係有門鐘............


第一位:

有人預約左來見工, 後來改左時間, 但係到時候都唔見人, 我同事就打電話比佢啦, 結果就係咁:

應徵者: 我其實已經到左架啦, 不過突然醒起個爐未熄, 我而家返屋企熄
同事 : 咁你下晝會唔會過來?
應徵者: 下晝呀!? 我返左屋企唔想出來啦喎
同事 : 咁聽日呢?
應徵者: 咁呀.........唔........都係唔啦, 放棄啦


天呀..........點解而家既人會係咁架...............

沒有留言: