20060515

戀愛日誌

多年前同男朋友利用ICQ傾計, 當時大家只係朋友, 談論話題都只係日常生活中的小事, 誰知就係咁樣就談出愛情. 最令我吃驚既係, ICQ HISTORY日期顯示7月29日, 當日我問男友中文全名同生日日期, 但不到半個月我地就正式開始; 原來當時只係經歷不到一個月的時間, 難怪當時朋友都話太突然.

我跟認識只有一個多月的男子交往, 差不多四年啦, 呢幾年來大家都覺得很舒服, 唔駛改變自己去迎合對方, 想做乜就做乜, 很隨意, 很自在的感覺.

噚晚男朋友話, 以後我用手提電話打比佢, 個聆聲就會係林子祥的"分分鐘需要你", 其實我想佢用張學友的"你的名字我的姓氏"~~~~~

1 則留言:

dReams 說...

So sweet!
Interest Love story!

U and him seem to be going to next love station!