20060530

珍惜

外公上星期因腳痛入院, 噚晚六點左右打電話比我地, 話醫生比佢出院, 當時媽咪話第二日去接佢, 但外公發脾氣, 後來費盡唇舌先勸得服佢.

今日媽咪同舅父到醫院接佢出院, 誰知護士小姐話無咁既事, 無人批准外公出院, 後來舅父問外公點解咁樣講, 就發現外公問非所答, 根本唔知講咩, 甚至最初個時連舅父都認唔出............; 妹妹話呢個係老人痂呆症既病徵, 當然我地唔係醫生唔可以斷定什麼..............

外公係一個最疼錫我既人, 小時候外父一直帶我係身邊, 直至入讀小學後我先跟返媽咪, 我係一個不孝既人, 多年來都好少探望佢, 而家佢有事啦, 我又幫唔到手感覺好內疚.

珍惜身邊人, 珍惜家人共聚既日子, 亦盼外公慢慢康復.

沒有留言: